Scroll Top

סדנה דיגיטלית ‘קצר ולעניין’
הדרך הנכונה לחזרה לשגרת החיים לאחר ניתוח לקיצור קיבה

“כאשר מדע, ידע וניסיון חיים מחברים”
20230722_083033_0006

מבוא

ירידה במשקל הם הליכים מורכבים המשלבים שינויים קוגניטיביים, התנהגותיים ופיזיולוגיים משמעותיים. לא מדובר רק בירידה במשקל או טרנספורמציה במראה החיצוני. דרושה תשומת לב גבוהה להרגלי האכילה, צריכת מרכיבי תזונה עשירים, שילוב פעילות גופנית סדירה המותאמת למצב הרפואי, הגופני ומעקב קבוע עם אנשי מקצוע.

אין זה חדש שתזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה הם המפתח לאריכות חיים, יחד עם זאת עלינו לדעת איך לעשות זאת בצורה נכונה, ולייצר את האיזון בין הגוף לנפש.

חשוב להבין שלא כל פעילות גופנית או תזונה מסוימת מתאימה לכל אחד באותה המידה. לא בהיבט הפיזיולוגי, לא בהיבט הבריאותי ולא בהיבט המנטלי. למעשה התנהלות לא נכונה, התאמה שגויה של תכנית תזונה או ביצוע אימון בצורה שגויה, יכולים לעורר טריגרים סמויים או רדומים בגוף שיכולים לגרום פציעות וסבל רב למתאמן. לפעמים שינויים כאלה יכולים להגביר את רמות הלחץ, מה שיכול להוביל למצוקה רגשית וקושי רב לחזור לשגרת חיים נורמלית.

כדי להצליח עלינו לדעת כיצד להביא את הגוף והנפש לאיזון, להגיע לשיפורים משמעותיים בבריאות ובאיכות החיים.

20230726_115540_0002

ברוכים הבאים 👋

אתי ועופר לקסמן,
אנו עוסקים בקידום הבריאות, בהעלאת המודעות לאורח חיים בריא, שיפור תחושת המסוגלות, וחיזוק הדימוי העצמי בקרב אוכלוסיית מקוצרי הקיבה והסובלים מעודף משקל, מעצם זה שגם אנו עברנו את הניתוח לקיצור קיבה במהלך 2017.

בשנים האחרונות אנו עוסקים בליווי וטיפול לרווחת בריאות (Wellbeing) בשיטה שפיתחנו ©BariMF – שינוי תודעה התנהגותי, ועוסקים במחקר אקדמי החוקר את הקשר האישיותי סביבתי לבין ירידה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא בקרב מנותחי קיצור קיבה והסובלים מבעיות משקל.

כחלק מהשינוי שאנו בעצמנו עברתנו, אנו מעניקים כלים ושירותים שעוזרים לאחרים לאמץ אורח חיים בריא בצורה פשוטה וקלה ליישום.

הפעילות הייחודית שלנו כוללת בין היתר:
🧠 תמיכה והעצמה רגשית ושיפור יכולת המסוגלו.
🩺 ייעוץ וליווי ברווחת בריאות.
📝 הרצאות, סדנאות וקורסי העשרה.
📱 פיתחנו את אפליקציית BariLifestyle®, אפליקציה ייחודית בשוק שתוכננה במיוחד עבור קהילת מנותחי קיצור קיבה והסובלים מעודף משקל.
📖 הוצאה לאור של ספרי עזר לטיפול עצמי.

מאז אותו יום, אנו מתמקדים בעזרה לאחרים בהגשמת חלומותיהם.

20230726_115540_0001

אז איך מצליחים

ברוכים הבאים לשיטת ©BariMF, שיטה שדרכה ניתן לבסס טכניקות לעיצוב תבניות התנהגות חדשות בצורה שקל ליישום.
מה שהופך את השיטה להצלחה זה השילוב הנכון בין תאוריה לפרקטיקה, והאיזון בין החלק המנטלי לחלק הפיזיולוגי.

הרעיון מאחורי ©BariMF הוא איפוס ואיזון!

הגוף שלנו לא התפתח ולא התאים את עצמו לקצב ההתפתחות התעשייתית והטכנולוגית, ולא עומד בלחץ, מה שהביא במהלך השנים האחרונות להיווצרות מחלות ולקצב השמנה ותמותה שרק עולים משנה לשנה.

הגישה הייחודית שלנו עובדת על כלל המערכות בגוף וזאת על ידי יצירת גירויים פיזיולוגים ומנטליים. הגישה עובדת על ידי בניית הרגלים בצעדים קטנים ומבוקרים ומספקת תוצאות ויציבות לאורך זמן. זאת הסיבה שהגישה הייחודית שלנו עובדת! היא עוזרת להטמיע את השינוי המתבקש בדרך שהכי מתאימה לכם כדי שתצליחו להתקדם לעבר היעדים שקבעתם לעצמכם, בהדרגה, בחוכמה וביעילות.

באקדמיה לבריאות, אתי ואני פועלים על יסודות החינוך, ידע, יישום – ”ח . י . י”

אנו מאמינים שהכול מתחיל ומסתיים בידע. צריך למצות ולזקק את הידע הנכון להתאם למצבכם הבריאותי, הנפשי, תרבות, סביבה וסגנון החיים שלכם, ולמצוא את הדרך הנכונה עבורכם כדי שהשינוי יחזיק לכל החיים.

חשוב להבין שתהליך נכון הוא לא רק חיצוני, אלא בראש ובראשונה מתחיל מבפנים – הכול מחובר!
ייעול התפקוד הפיזיולוגי ושיפור של כל אחת מהמערכות החיוניות בגופנו יחד עם היכולת המנטלית הם הבסיס!

יש להבין שהכול מחובר להכול, מערכות הגוף מחוברות יחדיו ולא ניתן להפריד ביניהן. המפתח להצלחה, זו עבודה ממוקדת על כל אחד מהמערכות, אחרת זה נועד לכישלון.

היופי הוא שבגישה שלנו לא חייבים לסבול ולא צריך לעשות ויתורים גדולים, והכי חשוב…כל אחד יכול לעשות זאת ולעבור את התהליך בהצלחה רבה.

לקחת שליטה על הבריאות שלכם

הזדמנות להכיר את עצמכם בצורה שונה

יחס אישי לאורך כל הקורס

פרקטיקה מהמפגש הראשון!

20230726_115540_0000

אודות הסדנה

💫 מדובר בסדנה ייחודית בת 12 מפגשים, אחת לשבוע מפגש גידיטלי, אישי אחד על אחד שתעזור לכם להתאפס, לקחת שליטה, ללמוד לחבר בין הגוף והנפש בצורה הנכונה. להרגיש טובים יותר עם עצמכם ויותר שלמים עם עצמכם – סדנה שתלמד אתכם איך להוציא את המיטב שבכם.

💫 בסדנה תרכשו כלים שיעזרו לשמר את התוצאות לשנים רבות וזאת על ידי עקרונות האימון האישי, היכולת ללמוד להקשיב לפנימיות שבכם, לדעת לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות ולדעת איך לעלות את המוטיבציה שתניע אתכם לפעולה.

💫 הסרה של הגורמים הבעייתים על ידי למידה, הבנה והמחויבות – אנו ננפץ מיתוסים ומחסומים מנטליים ופיזיולוגיים.

💫החלפה של הרגלים שגויים בשגרת החיים היום יומית על ידי תרגול והבנה, הכנסת מודעות לשינוי שיכול לבוא רק מעצמנו. השינוי מגיע מתרגול רוטינות חדשות ואצלנו השינוי מגיע מתנועה! הרעיון שאנו עובדים על כלל המערכות בגוף על ידי יצירת גירויים פיזיולוגים היוצרים גירוים מנטליים.

💫שיקום, אחד הדברים החשובים הוא להבין את מה שניסיתם בעבר ואיפה הכשלים והחוזקות שלכם. אנו נעצים את החוזקות שלכם ונעלים את החסמים שיכולים לבלבל אותכם ולמנוע התקדמות.

 

🚨 כבר במפגש הראשון אתם תלמדו להכיר את עצמכם ברמה שלא הכרתם
👈 בלי לחץ
👈 משתלב נהדר באורח החיים ובתקופה
👈 מבלי להיות תלויים בקצב של אחרים

 

💻 אנו משלבים חלק עיוני וחלק מעשי שיוצר שילוב מנצח של ידע, פרקטיקה, אימון והתנסות.
💻 סדנה מקיפה שבמסגרתה נתרכז בתחומים הרלוונטיים לבריאות הגוף, העצמה של תחושת המסוגלות, חיזוק הדימוי העצמי וארגז כלים רחב שיעניקו לך את היכולת להמשיך בתהליך בצורה עצמאית ובטוחה, ולשמר תוצאות לשנים רבות.
💻 נסקור מה הם ההשפעות הפיזיולוגיות והמנטליות שחלים על הגוף, ונתרגל שיטות אימון מנטליות ופיזיולוגיות.
💻 נעמיק את הידע והכלים על תזונה וכיצד זה משפיע על הבריאות הגוף והנפש.
💻 נלמד איך לבנות תוכנית אימונים שמתאימה למצב הבריאותי / פיזיולוגי מבלי לגרום נזק לגוף (אני מאמן כושר ומעסה רפואי/אורטופדי מוסמך).

🛒 מחיר 3,950 ש”ח.

למצטרפים לסדנה יינתנו הטבות חסרות תקדים:
✅ עותק של הספר ‘קצר ולעניין’. ספר הסברה ייחודי המיועד לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה שילווה אתכם לכל מקום ובכל זמן שתרגישו שאתם צריכים עזרה.
✅ שימוש באפליקציה BariLifestyle הייחודית שפותחה במיוחד עבור אוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ללא עלות נוספת לתקופה של 12 חודשים.

עכשיו הוא הזמן שלכם להגשים את החלום

השאירו פרטים ואנו נחזור אלייכם בהקדם האפשרי
או התקשרו 052-6369991/2

    זכויות יוצרים © 2023 כל הזכויות שמורות – אתי ועופר לקסמן

    🏠 חזרה להתחלה

    Privacy Preferences
    When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.
    ×

    ברוכים הבאים לעופר ואתי לקסמן - האקדמיה לבריאות

    × דברו איתנו...