Scroll Top

אנו חיים בעולם שלא נח לשנייה, הכול משתנה לנו כל כך מהר עד שאנו מרגישים שאולי אנחנו מאבדים שליטה, כאילו אנחנו במעין רכבת הרים.

טכנולוגיות דיגיטליות משולבות כעת באופן הדוק בחיי היום-יום שלנו, והחדשנות (בייחוד בתחום הדיגיטלי) מתרחשת בקנה מידה חסר תקדים. במקביל, רמת ההשמנה בעולם כמעט הוכפלה מאז 1975.

במרכז לבריאות הגוף אנו מבינים זאת היטב ולכן יצרנו את התוכנית הייחודית הזו!

תוכנית אימון ייחודית שנוצרה בליווי טובי אנשי המקצוע בארץ שמיועדת עבור אלה שרוצים להגשים את החלום – לחיות חיים בריאים ולהיראות מחוטבים!
לרבים קשה להתחייב לאורח החיים החדש הנדרש כאשר באותו הזמן צריך להמשיך בשגרת החיים ולאזן בין המשפחה, העבודה, הלחץ והתחייבויות אחרות.זה בדיוק הזמן לשקול ללמוד את שיטת האימון BARILIFESTYLE® BARIFIT שיכולה להיות שימושית ומתאימה.
תוכנית אימון ייחודית שתעזור לכם לשלב פעילות גופנית ואימוני כוח כחלק משגרת החיים החדשה שלכם בצורה קלה ובטוחה, תוך התחשבות בתהליך ההחלמה והשינוי הפיזיולוגי שהגוף עובר.

📞 אנו צריכים לדבר…

כן כן, את.ה שעברתם את הניתוח, חולמים להגשים את החלום המשמעותי ביותר עבורכם, להיות בריאים, מלאי אנרגיה, להרגיש טוב, להיראות טוב ולקבל פידבקים חיובים מהסביבה.
חשוב להבין שמי שעובר את הניתוח לקיצור קיבה, במקרה הטוב מדובר רק בעודפי משקל ואבל לרוב רבים שעוברים את הניתוח “סוחבים” עימם רשימה של מחלות כגון לחץ דם, בעיות נשימה, שומנים בדם, בעיות סוכר, נחירות, עייפות, עוד.

אז איך מתקדמים מכאן?

חוויות “מסע” ההחלמה וחזרה לשגרת החיים הן חוויות נהדרות, אך יחד עם זאת תוך כדי התהליך רבים חווים עליות וירידות שמאוד משפיעות עלייהם ועל הסביבה. כדי להפוך את המסע הזה לחוויה בלתי נשכחת, זה דורש יותר.

כאחד שפעיל גופנית שנים רבות אני מודע לכך שספורט ותזונה אחד הם! אבל גם גוף ונפש. לא ניתן להפריד ביניהם, וכדי להגיע לתוצאות הרצויות כמו ירידה במשקל ושמירה על משקל תקין לשנים רבות, אנו חייבים לשלב את שלושת האלמנטים – פעילות גופנית, תזונה, וטיפול ריגשי.

כאשר דנים בסוגייה זו בקרב אוכלוסיית המנותחים, קיים פער גדול מאוד בין הידע הקיים לבין הידע הנחוץ, הן למי שעבר את הניתוח וגם למי שמלווה ומאמן.

נא לא “לנפנף” ולזלזל בכל הנוגע לבריאות שלך!

מניסיון אישי, מתברר שזה לא נושא פשוט כלל. לאורכו של תהליך הירידה במשקל לאחר ביצוע הניתוח, פעילות גופנית ושימור אורח חיים בריא, מצאנו את עצמנו מתמודדים עם לא מעט אתגרים, במיוחד שמדובר בפעילות גופנית כנגד התנגדויות הקשורה לנושא חיזוק מערכת השרירים.

 

המבנה האנטומי של מנותחי קיצור הקיבה משתנה ויש להבין את משמעות השינוי. קיים צורך לעמוד על משמעות האכילה בכמויות קטנות ויכולת הספיגה המוגבלת של וויטמינים ותוספי תזונה חשובים כגון פיטו-כימיקלים ומינרלים ששונים לחלוטין ממתאמן רגיל. יש לשים להשלכות על הגוף בטווח הקצר ובטווח הארוך, וקיים צורך לבנות תוכניות אימונים, תזונה ואורח חיים שתואמות לאוכלוסייה בצורה נכונה, אחרת האפקטיביות של האימון היא נמוכה והסיכון לפציעות רק עולה.

זה המקום שבו  הגישה הייחודית שלנו BariLifestyle® Mental-Fitness יכולה להיות שימושית ומתאימה.

מדובר בגישה המבוססת על עקרונות הלמידה – הבנה – מחויבות. גישה שמאפשרת לראשונה לבסס טכניקות לעיצוב תבניות התנהגות בתוך מרוץ החיים בצורה שקלה ליישום.

מה שהופך את הגישה להצלחה זה השילוב הנכון בין תאוריה לפרקטיקה, והאיזון בין החלק המנטלי לחלק הפיזיולוגי.

איך שיטת האימון BARILIFESTYLE® BRIFIT יכולה להועיל?

ההנחה הרווחת היא שהתוצאות עומדות ביחס ישר לכמות הזמן והמאמץ שמשקיעים באימון, יחד עם זאת בקהילה הבריאטרית זה קצת שונה. “למעשה הייתי אומר ששיטת אימון בעצימות נמוכה ועולה עם הזמן תתאים יותר לרוב מנותחי קיצור קיבה. הסיבה לכך היא שרוב אלו שעברו את הניתוח לקיצור קיבה לא עסקו בפעילות גופנית, לא אוהבים לעסוק בפעילות גופנית ולא רואים בפעילות הגופנית כחלק משגרת החיים שלהם.”

בשנים האחרונות השקעתי כל כך הרבה עבודה כדי לבנות ולייצר את התוכניות והמסלולים האופטימליים שיספקו תוצאות שמחזיקות לאורך זמן.

הגישה שלי, לא חייבים לסבול ולא צריך לעשות ויתורים גדולים,
והכי חשוב… כל אחד יכול לעשות זאת.

 

גישת האימון BariLifestyle® BriFit יכולה להוות נקודת פתיחה נוחה יותר עבור הקהילה הבריאטרית.

 

זכויות יוצרים © 2023 כל הזכויות שמורות – אתי ועופר לקסמן

🏠 חזרה להתחלה

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.
×

ברוכים הבאים לעופר ואתי לקסמן - האקדמיה לבריאות

× דברו איתנו...